Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, în sprijinul cetățenilor cu situații dificile în relația cu băncile

Distribuie pe:

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) lansează o adresă specială de e-mail, cu scopul de a veni în sprijinul consumatorilor care identifică elemente menite să le afecteze direct interesele și să îi determine să ajungă într-o situație financiară dificilă, în timpul derulării unui credit bancar contractat, se arată într-un comunicat dat publicității.

Adresa de e-mail este spsf@anpc.ro, consumatorii având posibilitatea de a semnala probleme precum: creșterea exagerată a ratelor și, ca atare, a gradului său de îndatorare, față de momentul contractării creditului; creșterea nejustificată a dobânzii aplicate pentru rambursarea creditului, comparativ cu prevederile contractuale; prezentarea, la momentul ofertării, doar a soluției de rambursare cu rate egale (ponderea în rată fiind de 75% dobândă și 25% sold principal), fără a i se pune la dispoziție mai multe posibilități de rambursare pentru a alege.

Detalii pentru cei interesați: https://anpc.ro/autoritatea-nationala-pentru-protectia-consumatorilor-vine-in-sprijinul-consumatorilor-cu-situatii-dificile-la-banci/

Lasă un comentariu