ROLUL PROIECTELOR EDUCATIONALE IN DEZVOLTAREA SCOLII

Distribuie pe:

Sub aceasta titulatura s-a derulat workshop-ul organizat de catre
Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic si Facultatea
de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea "Dimitrie Cantemir�
din Targu-Mures, in cadrul Conferintei Internationale "Educational
Performance and Development�.
Scopul acestei intruniri a fost de a aduce in atentia celor direct
implicati in sistemul de invatamant - directori de scoli, cadre didactice,
elevi � modalitati concrete de dezvoltare institutionala si de implementare
a calitatii in invatamant prin intermediul proiectelor europene.
In prima parte a workshop-ului a fost prezentat proiectul european
"Drumul spre succes�, de catre coordonatorul acestuia, d-na Lavinia
ABU AMRA, iar efectele acestuia in plan educational au fost surprinse
de catre dna prof. Daniela SAMARGHITAN, in calitate de responsabil proiect
la Colegiul Economic "Transilvania� Targu-Mures, precum si de doamnele
Bianca STEFAN si Marina BORSA, consilieri in orientare si cariera.
Rezultatele proiectului "Formarea cadrelor didactice din invatamantul
profesional si tehnic-profil SERVICII, pentru extinderea metodei
moderne, interactive de invatare, Firma de Exercitiu� au fost evidentiate
de catre dna prof. Sorina-Mihaela BALAN, director adjunct la Colegiul
Economic "Transilvania� Targu-Mures.
Tinand cont de impactul noilor tehnologii ale informatiei si
comunicatiilor asupra scolii, ultima parte a workshop-ului a fost
dedicata tocmai acestui subiect, Cultura TIC a Scolii, despre care au
vorbit doamnele prof. Maria Borsan si Maria Moldovan de la Scoala
Gimnaziala "Liviu Rebreanu� din Targu-Mures.
La eveniment au participat, pe langa studenti si cadre didactice de
la Universitatea "Dimitrie Cantemir�, directori de scoli, profesori din
invatamantul preuniversitar, consilieri scolari, precum si elevi din licee
targumuresene.

Coordonator eveniment,
conf. univ. dr. ELENA-ADRIANA TOMULETIU,
director Departament pentru Pregatirea Personalului Didactic

Lasă un comentariu