Fondul Ambasadorial pentru Conservarea Obiectivelor Culturale

Din partea AMBASADEI SUA

Stimate domnule director Nicolae Băciuț,

Departamentul de Diplomație Publică din cadrul Ambasadei SUA la București vă salută și vă adresează rugămintea de a ne ajuta cu diseminarea anunțului privind lansarea ediției 2015 a Fondulului Ambasadorial pentru Conservarea Obiectivelor Culturale, către toate  instituțiile culturale aflate în subordinea dumneavoastră, dar și către ONG-urile din acest domeniu, cu care colaborați. Programul AFCP  (Ambassador Fund for Cultural Preservation) aparține Departamentului de Stat al SUA și este administrat de Ambasada SUA la București. Vă anexez la acest e-mail și documentul cu informațiile complete în engleză.

Cu mulțumiri anticipate și aleasă prețuire,

Isabella Alexandrescu

Cultural Programs Coordinator

US Embassy, Bucharest, Public Diplomacy Office.

Phone: 40-21-200-3684 Fax: 40-21-200-3723.

Email: aleandrescui@state.gov

„Ediția 2015 a Fondului Ambasadorial pentru Conservarea Obiectivelor Culturale a fost lansată de Departamentul de Stat al SUA, prin Ambasada SUA la București. Acest program sprijină conservarea, an de an, a următoarelor obiective: situri culturale - cum ar fi 1. clădiri istorice și situri arheologice, 2. obiecte și colecții culturale ale unui muzeu, sit, sau instituții similare: obiecte arheologice și etnografice, picturi, sculpturi, manuscrise, ca și alte necesități de conservare: 3. forme culturale tradiționale de expresie - cum ar fi muzica tradițională, mesteșuguri etc.

Orice instituție/organizație/ONG/entitate culturală din Romania care are un astfel de proiect este încurajată și invitată să participe la selecția pentru acest program, care a acordat anul trecut finanțări cuprinse între 10.000 si 200.000 USD.

Avem rugămintea să vă exprimati intenția de participare pe adresa de e-mail alexandrescui@state.gov< mailto: alexandrescui@state.gov>pentru a primi formularele care trebuie completate, inclusiv formularul de proiect. Engleza în care va fi scris proiectul trebuie să fie una ireproșabilă, cu cunoștințe specializate  de istorie/arhitectură etc.

Toate documentele trebuie trimise în engleză, pe e-mail, inclusiv explicațiile la pozele cu care vă veți ilustra proiectul.

Acordați mare atentie în primul rând înregistrării DUNS și SAM, care este o primă etapă în procesul de participare la selecție și fără de care nu se poate accepta niciun proiect. Toate detaliile despre această înregistrare sunt cuprinse în documentul disponibil prin solicitare la adresa nicolaebaciut@yahoo.com. În plus, este absolut necesar să aveți acordul Ministerului Culturii/Direcției Județene de Cultură într-un document separat, scris direct în engleză, sau cu traducerea autorizată a acestuia. Formularul de buget trebuie scris cu maximă claritate, respectând toate câmpurile cuprinse în documentul xls aferent.

Termenul limită de trimitere a proiectului cu toate formularele aferente este 8 decembrie 2014, ora 17. Avem rugămintea expresă să cereți confirmarea primirii. Dacă nu primiți ca răspuns niciun e-mail de confirmare pe e-mail până pe 9 decembrie inclusiv, încercați să trimiteți proiectul din nou sau sunați la 021-2003684.

Lasă un comentariu