NE-AM INTERESAT PENTRU DUMNEAVOASTRĂ Eliberarea certificatelor privind domiciliul înregistrat în Registrul Național de Evidență a Persoanelor

Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București eliberează certificate privind domiciliul înregistrat în Registrul Național de Evidență a Persoanelor, care sunt folosite de cetățeni în străinătate în scopul valorificării unor drepturi sau al apărării intereselor cetățenilor români.

Cererea de eliberare a certificatelor se poate face în nume propriu sau prin împuternicit cu procură specială, autentificată de un notar public român, iar în străinătate de misiunea diplomatică sau de oficiul consular al României din statul de reședință, aflăm de la Codruța SAVA, director executiv al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș (DJEP). Domnia sa adăuga și că la sediul DJEP Mureș pot fi depuse cererile pentru eliberarea acestor certificate, însoțite de copia actului de identitate al solicitantului, precum și a împuternicitului, procură, după caz.

Lasă un comentariu