AUTOSTRADA SPRE TÂRGU-MUREȘ, REALIZATĂ ÎN PROPORȚIE DE 99%

Distribuie pe:

Uzură, marcaje, parapeți, curățenie sunt câteva aspecte noi, și deșchiderea se poate realiza în câteva săptămâni, cel târziu de 1 decembrie. Un scurt rezumat.

1. Drumul de legătură este 99% complet, inclusiv și marcajele aproape complete.

2. De vineri, uzura este completă pe sensul de mers spre Cluj, pe celălalt sens lipsesc 1-2 zile de lucru pentru a așterne stratul de uzură, de la pasaj Acățari spre direcția podul Nirajului spre sensul către oraș.

3. Se lucrează la parapeți laterali și mediani, care lipsesc doar între capătul A3 din câmp și pasajul spre Acățari.

4. Podul Nirajului are rosturile de dilatație puse, se lucra la parapeți și rigole, și mici retușuri.

5. Gardurile de delimitare aliniament sunt instalate în proporție de 25%, dar aici nu mai au materie primă și nu se găsește în toată țara. S-ar putea ori să întârzie, ori să accepte darea în circulație fără gardurile de protecție, dacă nu se rezolvă aprovizionarea importatorilor în următoarele săptămâni.

6. Au început instalarea panourilor antiorbire și semne reflectorizante de pisici dinspre capătul A3 aeroport, au rezolvat cam 600 metri din cei 4.5 km ai autostrăzii. În afară de aceste puncte, autostrada pare să fie gata, se poate da în circulație chiar în 1-2 săptămâni, surpriză care probabil nu se va întâmpla. În afara carosabilului, forțele din mobilizare sunt concentrate pe Pârâul Nirajului, care a fost deviat, și se lucrează la pregătirea betonării albiei conform proiectului. Lucrare care va dura câteva săptămâni și sperăm să nu fie o cauză de întârziere. Din discuțiile de pe șantier, Strabag dorește să finalizeze complet, inclusiv și lucrările din afara carosabilului.

Au fost cei de la drumuri în inspecție săptămâna trecută, s-a discutat lipsurile și Strabag le completează în aceste zile. Șantierul arată cel mai curat din toată țara, înierbirea este foarte frumoasă, inclusiv puieți de pomi sunt cu sutele. Chiar e plăcut să te plimbi, să fotografiezi și în afara părții carosabile, terenul și drumurile de service și rigolele.

Sursa: Kodok Márton

https://www.tirnaveni.ro

Lasă un comentariu