Google România a organizat, ieri, un eveniment online în cadrul căruia a prezentat rezultatele studiului Smart Shopper, ce analizează comportamentul de cumpărare al românilor.
Conform reprezentanților companiei, analiza pornește de la obiceiurile de achiziție online/offline cu care s-a ieșit din pandemie și merge către modificările ce se observă în această perioadă, caracterizată de incertitudini economice.
Concluziile studiului vizează aspecte, precum: câți români cumpără online, pe ce categorii de vârstă, dispozitivele folosite, nemulțumirile la achiziția online, pentru ce tip de produse a crescut interesul în căutări în această perioadă sau la ce cheltuieli renunță unii români, conform căutărilor pe Google.
Gazdele evenimentului au fost Oana Dumitrescu – industry manager Google România, și Florin Pravai – head of domestic market Google România, iar invitații sunt: Raul Filip – director de achiziții la Altex, Raluca Radu – country manager la Answear, precum și Mădălina Simion – consumer & marketing intelligence manager în cadrul L’Oreal România. (Agerpres)