A inceput cruciada asasinilor spirituali impotriva constiintei noastre de neam si a Istoriei romanilor:

ADIO, LUCIAN BOIA! (IX)

Boia � precursor al globalizarii antihristice

Cartile "istoricului� Boia, ca scop, sunt identice cu
ale desenatorului tehnic Roller, devenit "academician
al R.P.R.�: au menirea de a ne spala creierele. Si unul
si altul, in regimuri politice diferite, au fost si sunt
promovati propagandistic cu o forta infernala de niste
mecanisme ideologice cu adevarat diabolice.
Diferenta dintre ei consta, in definitiv, in optiuni
doctrinare inrudite: Roller a fost un instrument al
implementarii comunismului, iar Boia este o piesa
dramatica intr-un scenariu de amploare care vizeaza
instaurarea noii ordini mondiale! Din aceasta pricina,
el vrea sa distruga din mintea oamenilor dorinta de a
fi liberi in statele lor nationale si de a le inocula
convingerea intr-o iluzorie libertate, ce s-ar regasi
cand se va inaugura statul supra-national universal!
Si Boia insa abia il asteapta! El trage din greu sa ne
convinga cu beneficiile "civilizatiei planetare�! (I,
pg.20), ale unei "uniuni supranationale� (bazate pe n.a.) stergerea frontierelor, regionalizare� (I, pg.18), in
care "vom fi toti o natiune� (I, pg.20) � iar o "natiune
ideala (universala � n.a.)� este aceea (atentie mare �
n.a.) in care oamenii vorbesc aceeasi limba, la propriu si
la figurat. Ei impartasesc cu totii o religie politica (�)
Stadiul ultim ar fi acela in care toti membrii unei natii ar
arata, ar gandi si s-ar comporta la fel� (I, pg.69-70).
Nu-i asa ca acest tip de gandire "suna� a fi teoria
unei rase superioare ai carei "supusi�, caci tot ne
vorbeste autorul de o "asimilare culturala, pe termen
lung, prin parghiile sistemului administrativ si
educativ� (I, pg.71), vor trebui sa renunte candva si la
limba lor, ce sa mai vorbim de o credinta nationala
(ortodoxa, in Romania)? Dar, cu toate ca proiectul ideal
spre care aspira Boia este definit, dupa cum se
observa, destul de clar, totusi "istoricul� nu este lipsit
de elemente confuze, derutante, ca intr-un "joc de-a
soarecele cu pisica�: cand ne spune ca nu are "nici o
solutie� si ca nu stie "daca exista vreuna� (III, pg.122),
cand se contrazice afirmand ca "solutia cea mai buna
la ora actuala pare a fi cea experimentata in Europa
occidentala� (I, pg.118); cand ne vorbeste de o viitoare
civilizatie planetara uniformizatoare (I, pg.120), cand
se contrazice spunand ca nu are "nici cea mai mica
idee incotro merge Europa, incotro merge lumea� (III,
pg.122); cand ne prevesteste ideatic o identitate
comuna, cand ne asigura ca "vom continua sa traim
intr-un cadru care va purta multa vreme insemnele
unei culturi nationale si ale unei identitati culturale si
istorice� (I, pg.128)! Nu este prea greu de inteles deci
ce fel de identitate cultural-istorica vom mai avea in
epoca globalizarii, cand toate se vor sterge, pentru a
face loc noii ordini mondiale � de aceea "istoricul�
Boia ne si sugereaza sa abandonam o data cu
problema asta a mostenirii cultural-istorice: "trecutul
pentru ei (romanii � n.a.) este mai important decat
viitorul� (iar popoarele Europei ar trebui � n.a.) sa
priveasca mai mult spre viitor decat spre trecut� (II, pg.52).
Iata, sunt oameni care, stupefiati, ca Boia, se
intreaba de ce oare privim noi, romanii, spre trecutul
poporului? De ce? Simplu: pentru ca o natiune fara
trecut este o natiune fara viitor, fara radacina, adica
nu mai are neam, iar noi stim ca neamurile toate se
vor prezenta candva la Judecata lui Dumnezeu, unde,
imparati si saraci, vom raspunde de ce anume ne-am
ales si ne-am dorit cand eram pe pamant: imparatia
lumeasca vremelnica sau Imparatia lui Dumnezeu
cea vesnica� Iar stramosii nostri L-au ales pe
Hristos� De aceea trecutul este important, pentru
ca se leaga de viitorul nostru. Si nu de orice fel de
viitor, ci de unul vesnic!

(va urma)

Lasă un comentariu