Legea bunului simț

O doamnă, N.B., din Târgu-Mureș, ne-a relatat o întâmplare petrecută la Complexul hipermarket Auchan, fostul Real, situat la ieșire din municipiu, spre Sighișoara: „Am fost la cumpărături și după ce am achitat mărfurile, grăbită, mi-am uitat ochelarii pe banda de la casă. Fiind plecată la țară, când mi-am căutat ochelarii în geanta cu care am fost la cumpărături, am constatat că i-am pierdut. Soțul îmi reproșa că, pe bună dreptate, se spune că în geanta și în trecutul unei femei să nu cauți fiindcă te trezești cu surprize. După două zile, când m-am întors în oraș, mi-am spus să trec, totuși, pe la magazin și să întreb dacă nu cumva au găsit niște ochelari. M-am dus la serviciul clienți, acolo, o domnișoară amabilă m-a întrebat cum arătau ochelarii, și după ce i-am descris mi i-a scos dintr-un sertar. A chemat un angajat, probabil cu un grad mai mare, care m-a întrebat același lucru, apoi m-a pus să semnez un proces verbal și mi s-au înmânat ochelarii. Am rămas surprinsă de gestul acestor angajați și le mulțumesc pentru bunul simț de care au dat dovadă, pentru faptul că mi-au salvat o pagubă de 500 de lei."

Lasă un comentariu