LINIE TELEFONICĂ PENTRU PERSOANELE AFECTATE DE PANDEMIE

De marți, 6 aprilie 2021, persoanele afectate de pandemia Covid-19, personalul medical supus condițiilor de stres sau oricine se confruntă cu presiunea cauzată de pandemie beneficiază de servicii gratuite de sprijin psihologic prin apelarea liniei telefonice cu tarif normal 021.9081.

Proiectul demarat și coordonat de către Ministerul Sănătății în parteneriat cu Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comporta-mentale (APCCR), Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (prin Clinica Universitară de Psihologie PsyTech) și Vodafone România, implică peste 40 de psihoterapeuți voluntari.

Programul de funcționare al liniei de sprijin psihologic 021.9081 este de luni până sâmbătă, în intervalul orar 12-20, iar telefonul poate fi apelat cu tarif normal din toate rețelele telefonice. Apelurile sunt preluate de peste 40 de psihoterapeuți voluntari ai APCCR printr-o centrală virtuală, numită Cloud Voice, oferită gratuit de Vodafone România.

“A trecut mai mult de un an de când pandemia Covid-19 a dat buzna în viața fiecărui român. Izolarea, pierderea oamenilor dragi, problemele economice, limitările în interacțiunile sociale au avut un efect negativ asupra sănătății mintale a multora dintre noi.

Linia de sprijin psihologic lansată astăzi este o unealtă de suport pentru orice român afectat de pandemie. Cu sprijinul UBB, APCCR și Vodafone, peste 40 de psihoterapeuți voluntari vor fi alături de oricine simte că are nevoie de sprijin emoțional. Pentru că numai împreună, om cu om, vom reuși să trecem de această perioadă grea”, a declarat ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu, cu ocazia lansării.

 

Lasă un comentariu