ATENȚIE MUREȘENI! IERI AU EXPIRAT BULETINELE PRELUNGITE ÎN STAREA DE ALERTĂ

Distribuie pe:

Actele de identitate care, potrivit legii, au expirat în perioada stării de urgență și stării de alertă, însă au rămas valabile pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea stării de alertă, și-au pierdut valabilitatea începând de ieri, 7 iunie 2022.

Printr-un comunicat de presă, Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Mureș anunță cetățenii aflați în această situație să se adreseze serviciilor publice comunitare locale de evidență a persoanelor (SPCLEP) care deservesc localitățile lor de domiciliu pentru schimbarea cărții de identitate. Pentru evitarea aglomerărilor, cetățenii sunt îndrumați să se programeze telefonic sau în sistem on-line. Programul de funcționare al serviciilor respective poate fi consultat pe paginile de internet ale primăriilor în subordinea cărora funcționează sau pe pagina de internet cjmures.ro/djepmures/spclep.

În cazul unor situații de urgență (deplasări urgente într-un alt stat membru UE, tratamente medicale, raporturi juridice de muncă, alte situații), cetățenii se pot adresa direct Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Mureș (Târgu-Mureș, str. Primăriei nr. 2, tel 0265-31.11.09), prezentând documentele necesare, precum și dovada urgenței invocate. (D.B.)

DRAGOȘ BARDOȘI

Lasă un comentariu