Sighișoara, a doua cea mai apreciată locație din România în social media

Distribuie pe:

Sighișoara este a doua cea mai vânată destinație din România de către turiștii care vor să își facă fotografii memorabile. “Clubul Copiilor” a făcut o analiză a datelor de pe Instagram pentru a afla care sunt cele mai căutate destinații din țară de către cei care postează imagini pe această rețea socială. În România Instagram are 5 milioane de utilizatori iar la nivel global peste 1 miliard. Ei au analizat haștag-urile # care sunt o parte a stemului instagram și care ajută ca postările să fie văzute de cât mai multă lume. Astfel, în urma analizei a rezultat că după Transfăgărășan, Sighișoara ocupă locul 2 în țară, având un număr dublu de haștag-uri față de locul 3 - Castelul Bran.

Iată mai jos clasamentul primelor 10 locații din România întocmit pe baza analizei făcute de Clubul Copiilor :

1. Transfăgărășan și Lacul Bâlea | Număr de hashtags: 179.862

2. Sighișoara | Număr de hashtags: 155.5873

3. Castelul Bran | Număr de hashtags: 86.201

4. Transalpina | Număr de hashtags: 68.027

5. Calea Victoriei, București | Număr de hashtags: 41.816

6. Castelul Peleș și #Sinaia | Număr de hashtags: 44.015

7. Delta Dunării | Număr de hashtags: 65.702

8. Salina Turda | Număr de hashtags: 24.547

9. Viscri | Număr de hashtags: 23.942

10. Castelul Corvinilor | Număr de hashtags: 21.372

(Sursa: clubulcopiilor.ro)

Lasă un comentariu