Dacia a devenit o marcă europeană

Distribuie pe:

Dacia nu mai este doar o marcă românească, ci a devenit o marcă europeană prin munca echipelor sale, a declarat, miercuri, într-o conferință de presă, cu ocazia lansării campaniei internaționale “Marque France/Marca Franța”, Cristian Nevzoreanu, director executiv Afaceri publice și Comunicare Dacia-Renault.

“Putem spune fără ezitare că, din punct de vedere al industriei auto, România și Franța s-au ales reciproc și de demult. După cum știți sau vă aduceți aminte, parteneriatul dintre România și Franța în domeniul auto a început în 1968, când în România a început producția a două modele sub licență franceză - Renault și Renault 12, parteneriat care mai târziu a încetat din motive istorice pe care ni le aducem aminte, deși poate n-am vrea. Apoi, parteneriatul s-a reluat 1999, pornind de la ce era atunci marca națională Dacia. Să ne uităm ce a ajuns în prezent marca Dacia: putem spune fără ezitare că nu mai este doar o marcă națională și românească, ci a devenit o marcă europeană prin echipele sale”, a afirmat Nevzoreanu.

Reprezentantul Dacia-Renault a menționat că, în ultimii ani, marca autohtonă de autovehicule se află pe locul 9 în total vânzări, la nivel european, dar pe prima poziție la comercializare către persoanele fizice.

“Piața de vehicule noi în Europa este foarte competitivă și foarte aglomerată, aș putea spune, sub asediul și a altor constructori, nu doar cei europeni. În aceste condiții, Dacia este de ani de zile pe podium. Anul acesta este pe locul nouă în total de vânzări, însă este pe locul 1 la vânzări către particulari. Asta înseamnă o cifră de afaceri generată în România, în medie, de 6 miliarde de euro. Ceea ce înseamnă aproape 350.000 de mașini fabricate pe an, multe sute de mii de motoare etc. Deci, la fiecare loc de muncă de la Dacia, unde sunt aproape 15.000, avem încă aproape de zece ori pe atât la furnizori în ecosistem. Industria auto este foarte importantă în România și acest lucru este recunoscut și de autoritățile române, și de ambasadă, de serviciile economice, cu care lucrăm foarte bine”, a subliniat Cristian Nevzoreanu.

Ambasada Franței în România a organizat, miercuri, o conferință de presă cu ocazia lansării campaniei internaționale “Marque France/Marca Franța”.

Această inițiativă, care mobilizează întreaga rețea diplomatică franceză, pune în evidență atuurile țării în materie de dinamism industrial și economic, de potențial de inovare și de vitalitate culturală și artistică, astfel încât investitorii și talentele din întreaga lume să își împlinească visele în Franța și cu ajutorul Franței. (Agerpres)

Lasă un comentariu