Gustul românesc, diferit de reţetele europene!

Iată o declaraţie ce vine nu din partea unui consumator oarecare, ci a purtătorului de cuvânt al Asociaţiei Române a Cărnii (ARC), Alex Jurcani, preluată de agenţiile de presă române şi străine. Acesta consideră că problemele recente din industria cărnii sau a laptelui au legătură (şi) cu faptul că aceste ramuri au devenit foarte competitive la nivel european. Suntem competitivi. S-au făcut investiţii majore în aceste domenii, în ultimii ani, şi prin scandalurile recente, se încearcă, fireşte, intrarea unor jucători străini pe piaţa autohtonă", a spus Jurcani. Mare adevăr…

Pe de altă parte, unul dintre secretele succesului pe piaţa produselor procesate din carne - crede şi reprezentantul Caroli Foods Group - este gustul românesc. „Un brand internaţional nu va face faţă în România, nu va avea şanse de a se impune la raft." „Din experienţa mea personală - adăuga Adrian Nicolaescu, reprezentantul Caroli Foods Group - gustul românesc diferă foarte mult de reţetele din Europa", precizând că, în ultimii ani, grupul a investit 25 de milioane de euro în instalaţii şi tehnologii care să asigure calitatea şi siguranţa produselor, precum şi protejarea mediului înconjurător. „Faptul că îţi creşte cota de piaţă într-un moment în care există o criză îţi arată că acel consumator se orientează către brandurile pe care le ştie, care sunt garantate şi la care nu a avut nicio problemă. Acest lucru se aplică acelor producători care respectă sută la sută standardele", a conchis Adrian Nicolaescu.

 

Lasă un comentariu