Auchan, la un deceniu de activitate în România

Anul acesta se împlinește un deceniu de când, în România, s-a deschis primul magazin Auchan.

Așadar, după primul magazin Auchan România, deschis la Iași, a urmat cel de al doilea, care s-a deschis la Târgu-Mureș, cu o suprafață de 9.600 metri pătrați, cel mai mare hipermarket, care oferă clienților cea mai mare gamă de produse.

Pentru a cunoaște mai multe din istoria acestui deceniu al magazinului Auchan Târgu-Mureș, conducerea acestuia, prin Florin Butuza, director, la aniversare a invitat și presa mureșeană. Cu acest prilej dl director Florin Butuza a declarat, în conferința de presă: „Compania Mobilizatron va mobiliza clienții Auchan din cele 18 orașe, din care retalierul are deschise 33 de magazine, invitându-i să aleagă unul din cele trei proiecte propuse de companie pentru dezvoltarea comunităților locale: educație, ajutor umanitar, respectiv mediu.

De remarcat faptul că, în cei 10 ani de prezență în România, Auchan a avut un impact pozitiv asupra dezvoltării mediului economic. După alte lucruri interesante dezvăluite în conferința de presă am mai reținut că în România funcționează 33 de hipermarketuri, cu un număr de 11.000 de angajați care servesc clienții zi de zi.

După încheierea conferinței de presă Florin Butuza a invitat presa și pe ceilalți invitați la o scurtă vizită a magazinului Auchan Târgu-Mureș cu zonele principale, ale centrului, cât și cele două planuri tematice: tradiție și modernitate.

„În încheiere, putem afirma că, în anul 2016, Auchan sărbătorește 10 ani, de prezență, în România și invită consumatorii să se mobilizeze pentru a susține binele comunității lor, votând unul din cele trei proiecte din fiecare oraș de dezvoltare comunitară propuse de către Auchan și ONG-urile partenere, iar câștigătorul va fi susținut financiar cu până la 10.000 de euro, suma totală pe care compania o va direcționa către dezvoltarea comunităților locale în urma proiectelor Mobilizatron depășind 200.000 de euro. De exemplu, clienții din Municipiul Târgu-Mureș susțin educația, mediul înconjurător, ajutor umanitar, iar domeniul votat de clienți va fi finanțat de către Auchan, iar implementarea programului se va desfășura ulterior.

Lasă un comentariu