LA TÂRGU-MUREȘ, CAMPANIE DE PROMOVARE A BILINGVISMULUI ÎN COMERȚ

Distribuie pe:

Consiliul Național Maghiar din Transilvania (CNMT) lansează o campanie de promovare a bilingvismului în domeniul comerțului, a anunțat, miercuri, Sándor Krisztina, președinte executiv, într-un comunicat de presă citat de MTI. Acțiunea, care are scopul de a conștientiza importanța bilingvismului atât din partea clientului, cât și din cea a furnizorilor de servicii, se va derula în orașele: Târgu-Mureș, Miercurea Ciuc, Sfântu Gheorghe, Târgu Secuiesc, Odorheiu Secuiesc, Baraolt și Gheorgheni. În acest sens, au fost contactați deja liderii regionali ai lanțurilor de magazine multinaționale Penny și Profi, care nu oferă posibilitatea utilizării mai multor limbi în relațiile cu clienții, se arată în comunicat.

“Considerăm că este și în interesul companiilor ca clienții maghiari să apeleze la serviciile lor cu un nivel semnificativ mai ridicat de confort, iar multilingvismul contribuie, în mod clar, la acest confort. Scopul nostru este ca aceste companii să învețe limba maghiară și să includă bilingvismul în politicile lor de afaceri. În plus, dorim să ne adresăm și antreprenorilor locali deoarece, chiar și în cazul Ținutului Secuiesc, constatăm că nu este evidentă comunicarea în mai multe limbi destinată consumatorilor, deși această oportunitate ar fi la îndemâna fiecărui antreprenor”, a explicat Sándor.

Totodată, se are în vedere crearea unei pagini de socializare, pe care vor fi împărtășite, cu cei interesați, exemple pozitive și negative în materie de bilingvism în comerț, mai notează sursa citată.

Lasă un comentariu