DUPĂ 150 DE ANI, REVISTA „FEMEIA” DISPARE DE PE TARABE!

Distribuie pe:

Luna decembrie 2019 este ultima în care revista „Femeia”, cel mai longeviv titlu de pe piața media din România, apare în formă tipărită, publicația urmând să rămână doar în varianta online.

Potrivit paginademedia.ro, primul număr al revistei „Femeia” a apărut în urmă cu peste 150 de ani, respectiv în anul 1868, sub forma unei foi față-verso.

În 1946, revista era o publicație săptămânală, iar din 1948 apare lunar, împreună cu un supliment de 8 pagini pentru copii.

În 1990, „Femeia” devine „Revista independentă a femeilor din România”, iar patru ani mai târziu devine „Femeia modernă”, cu 50 de pagini tipărite pe hârtie de calitate și integral color.

În 2006, ajunge în portofoliul Sanoma, care a lansat varianta „Femeia de azi”. La scurt timp, Sanoma este dată în judecată de Hassan Awdi, proprietarul Rodipet, cel care deținea marca Femeia (Awdi preluase marca Femeia de la compania Noul Cinema, companie pe care o cumpărase). Ca urmare, Sanoma renunță la „Femeia de azi”, apoi cumpără marca „Femeia” de la Hassan Awdi.

În 2013, Burda cumpără compania Sanoma și, odată cu ea, și titlul „Femeia”.

Lasă un comentariu