România participă, după doi ani de pauză, la Târgul de Turism de la Londra: ecoturism, turismul rural, city break-uri și festivaluri recunoscute la nivel internațional, principalii vectori de promovare

Distribuie pe:

România participă, după doi ani de pauză, la Târgul de Turism de la Londra (World Travel Market), cel mai mare târg de turism generalist din lume. Târgul de Turism de Londra s-a deschis luni oficial, iar România mizează pe ecoturism, turismul rural, city break-uri și festivaluri recunoscute la nivel internațional, transmite News.ro.

* “Astăzi pentru turismul românesc este o zi excepțională, ne promovăm la o altă clasă. Standul arată extraordinar. Avem peste 30 de reprezentanțe românești prezente astăzi în stand, care își promovează fiecare destinația. Toate formele de turism sunt prezentate la Târgul de Turism de la Londra, pentru că România poate face turism 365 de zile pe an. Avem o varietate de forme de relief, avem resurse naturale, avem resurse antropice, avem disponibilitate pentru promovare. Pentru prima dată, ne gândim că România nu este acolo unde ar merita să fie, și anume în liga mare a destinațiilor de turism din Europa. Avem o colaborare bună cu mediul de afaceri din turism și scoatem împreună acest concept de stand, care a primit aprecieri încă de la prima oră. Sunt oameni interesați de România și cred că oamenii de afaceri din stand vor stabili contacte noi, consolidează relațiile vechi, iar România poate să se dezvolte frumos din punct de vedere turistic”, a declarat secretarul de stat Tudorița Lungu.

Ea afirmă că există pachete și prețuri pentru toate buzunarele.

* “Trebuie să dezvoltăm brandul național. Participanții din standul României prezintă o diversitate de oferte turistice pe care România le poate pune la dispoziție, fiind la confluența dintre natură și antropic, ecoturism și agroturim, dintre estival și montan, dintre festivalier si wildness, elemente necesare care te fac să simți că trăiești”, a mai spus secretarul de stat.

* “După mai bine de 6 luni de pregătire, de achiziții publice, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Național, suntem mai pregătiți să reprezentăm interesele țării noastre la cele mai mari târguri de profil: WTM Londra, TTR București, TT Varșovia, IBTM Barcelona. Alături de comunitățile de români din cele 3 state și de antreprenorii din țară, ne dorim să atragem un număr cât mai mare de turiști străini în țara noastră, mai ales că avem argumente imbatabile, de la resurse naturale paliative, la ecoturism, turismul rural, city break-uri și festivaluri recunoscute la nivel internațional. Mult succes tuturor expozanților români!'', a declarat Constantin-Daniel Cadariu, ministrul antreprenoratului și turismului.

Sursa foto: Facebook/ Ministerul Antreprenoriatului și Turismului

Lasă un comentariu